Zwroty i reklamacje
Jeżeli podczas odbioru przesyłek od kuriera zauważyłeś, że karton jest uszkodzony, mokry lub rozdarty, prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu szkody bezpośrednio podczas odbioru.
Jeśli po rozpakowaniu paczek stwierdziłeś brak elementów konstrukcyjnych, montażowych, instrukcji lub stwierdzasz jakąś wadę produktu, poinformuj nas o tym mailowo na biuro@toro.com.pl
Zwroty
Zwrot można zgłosić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, odesłanie produkty jest na koszt własny
Zwrot prosimy zgłosić na maila biuro@toro.com.pl podając nr zamówienia
Adres do wysyłki
TORO
29-145 Secemin,
ul. Kościuszki 78A
Prosimy o spakowanie produktu w pudełko w którym produkt został przysłany i zabezpieczenie zawartości do transportu
Reklamacje
Reklamacje prosimy zgłaszać na maila biuro@toro.com.pl, wszystkie nasze produkty posiadają 2-letnią gwarancję. Przy składaniu reklamacji prosimy o zaznaczenie w instrukcji części które mają podlegać reklamacji.
Uszkodzenia powstałe na skutek montażu reklamacji nie podlegają
Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni