Zwroty i reklamacje

Jeżeli podczas odbioru przesyłek od kuriera zauważyłeś, że karton jest uszkodzony, mokry lub rozdarty, prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu szkody bezpośrednio podczas odbioru.

Jeśli po rozpakowaniu paczek stwierdziłeś brak elementów konstrukcyjnych, montażowych, instrukcji lub stwierdzasz jakąś wadę produktu, poinformuj nas o tym mailowo na biuro@toro.com.pl

Zwroty

Zwrot można zgłosić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, odesłanie produkty jest na koszt własny

Zwrot prosimy zgłosić na maila biuro@toro.com.pl podając nr zamówienia

Adres do wysyłki

TORO

29-145 Secemin,

ul. Kościuszki 78A

Prosimy o spakowanie produktu w pudełko w którym produkt został przysłany i zabezpieczenie zawartości do transportu

Reklamacje

Reklamacje prosimy zgłaszać na maila biuro@toro.com.pl, wszystkie nasze produkty posiadają 2-letnią gwarancję. Przy składaniu reklamacji prosimy o zaznaczenie w instrukcji części które mają podlegać reklamacji.

Uszkodzenia powstałe na skutek montażu reklamacji nie podlegają

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni